2019年1月10日星期四

泰式青咖喱雞煲



呢個係剛過去的聖誕party其中一度菜;   亦係我cooking class內很受同學仔歡迎的菜式。我用了Blue Elephant青咖哩, 愛他無味精夠香濃,新手不敗冇難度!

如果想收到更多Owenmama的食譜及資訊, 請按LIKE讚好我的專頁, 再按搶先看便可。
更歡迎你們將我的專頁分享給你愛下廚的朋友!
www.facebook.com/owenmamaskitchen/


食材 (9人以上 30分鐘內

    • 食材
    • 急凍大雞扒約700g
    • 青咖哩醬1包
    • 泰國茄子8粒
    • 金不換葉2棵
    • 適量
    • 金不換葉2棵
    • 魚露2湯匙
    • 糖 (可按個人口味微調)2湯匙
    • 椰漿180-200ml
  • 1雞肉去皮切成小塊, 用3/4茶匙鹽醃半小時, 金不換剪成段
  • 2用易潔煲燒熱小許油, 下雞肉中小火爆至半熟
  • 3下咖哩醬及
  • 4適量水 (幾乎蓋過雞便可,否則加椰漿後會太稀) ; 蓋上蓋慢火煮5分鐘
  • 5投入已切件的泰國茄子, 蓋上蓋慢火煮4分鐘, (想茄子淋些可耐一點)
  • 6開蓋, 下金不換煮1分鐘
  • 7下椰漿; 魚露及糖調至啱自己的甜度
  • 8轉中火煮至再滾起便完成。
TIPS 
**這味菜式的調味很個人, 好辣可下多點咖哩醬, 但相對會影響/椰漿/魚露/糖的份量, 請按個人口味自行調較。 

**不同品牌嘅咖喱醬,但辣度和味道未必一樣,請自行調較 

小貼士:

**青咖喱醬我用了藍象 Blue Elephant, 愛它沒味精又香農。在各大型超市或九龍城有售;  也可用其他品牌, 但有些已帶調味, 請自行調味。

**這味菜式的調味很個人, 好辣可下多點咖哩醬, 但相對會影響/椰漿/魚露/糖的份量, 請按個人口味自行調較。

**不同品牌嘅咖喱醬,但辣度和味道未必一樣,請自行調較

**金不換香葉及泰式小圓茄子在泰式食材香料店有售。
   (我住柴灣, 在柴彎市政街市可買到)。

** 除了雞肉, 也可用已經炆腍的牛腩代替。

沒有留言:

發佈留言