2013年10月16日星期三

簡易蠔皇九孔鮑






忽發奇想,想試吓鮑魚咁煮得唔得,結果大成功,朋友們都話好味。

本來我想用薑蔥蠔o既整法黎整,但係因為晏晝做實驗試, 淨係用蠔油黎調調味,點知發覺完來咁都夠晒好味。

 食譜:

1) 鮑魚1.5斤擦淨先用滾水煮5分鐘,過冷河,脫殼去腸,抹乾。 
2)    燒滾1.5湯匙油,下鮑魚兜炒數下,贊酒,再下適量蠔油兜勻, 喺咁多。  

(蠔油要剛沾滿每隻鮑魚便可,我在鮑魚上介左d紋,等佢可以黏多d蠔油)。

我用咗清炒唐芹舖底,咁碟菜睇落大睇好多㗎。 






各位朋友,我已於 Facebook 開了 Fan page Owenmama’s Kitchen   請去add我啦。
以後大家除左可以o係呢度,仲可o Facebook同我溝通呀!
http://www.facebook.com/pages/Owenmamas-Kitchen/114750475203137

9 則留言:

  1. 唐芹會就咁食嘅咩? 通常都係配角, 用黎調味, 就咁食會唔會好勁味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食材點食唔係千篇一律架, 我同朋友都喜歡佢獨特o既香味,加點鹽同糖清炒當菜食一樣得,加埋鮑魚上蠔油,一樣好味,一陣間成碟清晒喇喇。

      刪除
  2. 真係好易整喎~ 我只食過刺身, 睇落好吸引呀!

    回覆刪除
  3. 下次有機會學整吓先得,謝謝您的分享。

    回覆刪除