2013年10月29日星期二

白酒梨 x 天使蛋糕






之前睇獨角仙o既白酒梨撻食譜,已經好想整黎試下,前日見到生過店有長咀梨賣,就買左兩個試下整。  但係原先個梨撻同餡都係用杏仁粉做主材料,但老公就唔鐘意食杏仁味o既甜品,但係梨已經煮好,就唯有改一改,將天使蛋糕同白酒梨crossover,中層再加入少少未煮過o既梨肉粒,  出奇地呢個配搭好清新,家人同鄰居都讚好味添。
o既處理係跟獨角仙”o既食譜,但係因為我個梨太生,所以細我煮左半個鐘先得,同埋我加多左蜜糖o既份量,個梨充滿蜜糖香,好好味呀。





 白酒梨製作中,我呢兩個好生好硬,所以我煮左半個


 煮好要浸隔夜,浸完白白滑滑鐘。













切開都好靚,充滿蜜糖香味 (因為我落多左蜜糖)


中間層加上新鮮梨粒,口感好爽甜。


 開始最難部份 - 抿忌廉
  抿得麻麻地,剛合格吧!


11 則留言:

  1. 好靚呀,我直至依家都唔識做抆忌廉呢種餅呀,哈哈!

    回覆刪除
  2. 忌廉抿得咁靚,點會剛合格,你要求都好高o者 ^^

    回覆刪除
  3. 好靚呀, 都唔係抿得唔靚, 感覺好清新

    回覆刪除
  4. 感覺好清新呀!

    妳抹 cream 已經抹得好過我好多囉!

    回覆刪除