2013年10月24日星期四

自家製菜飯 (附食譜)





今朝起身就即刻設計今晚o既晚餐,老公成日都心思思想去大x樂食菜飯,不如時下自己煮,仲會整多兩個未整過的新菜添,我都未試過架,不過應該無乜難到o既,最多咪無人咁好味嗟。我不嬲煮野都有無窮衝勁同毅力,整係諗希今晚有得試整新野食就好興奮啦。  而家先同你地分享菜飯先啦。

用左珍珠米製成品彈牙又煙韌,真係有大x樂咁上下好味架。






材料:
小棠菜半斤,切粒 / 薑米一茶匙 / 珍珠米 (6碗飯的份量)
********************************************************************
1) 下小許油炒香薑米,下菜粒兜炒,贊小許酒,下鹽調味,盛起備用



2) 米洗淨加水和雞湯(我煮三杯米,下了兩杯水+一杯雞湯),亦可隨意調教雞湯同水的份量。也可只加清水 (雞湯份量越多則越濃味)

3) 當飯煮至8-9成熟,便可加入菜粒,快手拌勻,蓋起繼續煮至全熟。


1 則留言:

  1. 我個方法同你一樣架:
    http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2012/08/rice-with-vegetables.html
    我有時會加埋瑤柱火腿, 仲正呀

    回覆刪除