2009年2月12日星期四

德爾哥比風蘋果蛋糕







今日老闆Anita 的朋友o係北海道空運o左兩隻長腳蟹比佢,佢好慷慨,送比我地當下午茶,我地仲開左枝香檳o黎送蟹呀(d香檳係聖誕節suppliers送比我地o既,我 地就雪住,隨時可以開飲)。 買左兩個檸檬本來諗著唧落d蟹度,但係原來原汁原未仲好,所以剩低一個我就要左佢,仲係reception拎埋一個蘋果,返屋企整蛋糕先。
整得太多蘋果muffins, 今次試o下新食譜,跟大少奶整左個德爾哥比風蘋果蛋糕(我 用左6吋圈,我想個蛋糕厚身d,不過焗的時間就要長10分鐘左右),但係我見佢o既評語話呢個蛋糕較為實身,我就係材料度加入左2湯匙牛奶 (加蛋白前落),等d蛋糕漿唔好咁"杰", 整出黎真係幾軟喎。 我係面同個底落左一層清蘋果,焗完比新鮮o既青蘋果清甜好多呀呀。
不過我怕太甜,無係個面度再搽牛油同果醬,雖然無咁閃令令,但係味度就清清地唔錯架。

沒有留言:

發佈留言