2012年7月18日星期三

焦糖布丁 (已加食譜)





前幾日整芝士蛋糕剩返小小淡忌廉,唔想浪費,雪櫃只有兩隻蛋,諗諗下,加d奶就夠晒整焦糖布丁。 Owen前幾個星期話想食,而我又好耐無整過,整定幾杯,等佢今晚宿營返黎就有得食。 佢實好開心嗟。以前我係用焗爐焗,今次我係蒸,呢個方法係o係 Youtube 度偷師架。 竅門係用錫紙蓋住容器,全程用細火,唔好比d水大滾,咁就可以蒸出嫩滑布丁啦,又真係比焗的好呀。


我同老公琴晚已經試左味,真係好sweet, 好好味呀。


食譜 :
焦糖:
1)   5平湯匙,水一湯匙   
2)   熱水1.5湯匙(後下)
(1)放在長柄煲內,用中小火燒至轉淺琥珀色(其間不用攪動,只可持手柄左右遙動至勻),即離火,加入(2),要小心濺到,持手柄左右遙動至勻便成焦糖,將焦糖倒在杯底備用。
*轉淺琥珀色便要離火,因離火餘溫會令顏色加深,如太遲離火焦糖會有燶味。

雞蛋布丁 (同一般的有點不同,因為我係用晒雪櫃餘下的材料)
雞蛋兩隻  / 3湯匙 / 100ml / 忌廉 50ml / 50ml (或奶共200ml)
-蛋充分打發(但不要起泡)
-糖加液體加熱,令糖溶化 (但不要煮滾,糖溶化便可),稍為攤涼
-將奶慢慢加入蛋漿內,其間一面輕輕攪拌,成為布丁漿
-將布丁漿過篩,入杯
-用錫箔紙蓋好,隔水蒸10分鐘至熟 (我用小布丁杯),全程小火,不要令水大滾。
(我用煎pan, 舖一塊布,將杯子直接放在上面加水蒸)
-攤涼後雪凍,用小刀脫模,倒扣到小碟便可。

**Tips
用高身杯做四個份量較好,因為布丁倒扣後只會係原來個到o既一半,我覺得我呢個太魏了(我做了8小杯)

沒有留言:

發佈留言