2012年9月24日星期一

香煎鱸魚柳配白飯忌廉磨菇汁(平民版)





 


星期六老公又係返中更,每逢呢d  weekend,  我都會整碟頭飯同 owen食,簡單d 丫嗎。
前幾日同老公去左太古Simple Life lunch,  我叫左個煎鱸魚飯 ,好細件加d飯就收你80幾蚊。
星期六去到街市見d游水鱸 魚賣25蚊條,老闆肯幫我起肉,就自己整嚕,我呢個懶人版簡單到暈,


做法如下:
鱸魚片洗淨抹乾,臨煎先灑小許海鹽同胡椒,用中火煎香兩面,期間用鑊鑊剷輕按魚片,等佢減少外彎。
(切記要原片煎,因為切開煎d魚片會向外彎得很利害(見小圖),影響賣相,但完件就會無咁嚴重,仲有唔好心急,唔好經常翻動魚片,同翻的時候要小心,否則好易爛。)
汁料我只係用左罐頭忌廉磨菇湯,加適量脫脂奶做成薄芡, 配白飯蔬菜,成個過程都唔駛30分鐘,就有又靚靚又好好味o既西餐食喇。
老公o係Facebook見到碟飯又投訴話我吼佢唔o係度就整靚o野,其實呢個係平民o野扮上菜咋,哈哈。






1 則留言:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    回覆刪除