2012年10月24日星期三

易如反掌的牛奶布丁(附經更正食譜)






已前我曾經舖過牛奶布丁o既食譜,其實係將Panna Cotta的食譜放入呢個小樽,但係上次我去Yvonne屋企前一日,再o係吉之島買左一樽食,食o下食o下,發覺完來係無忌廉味架。
我即係買左一盒北海渡牛奶,就齋用佢加少少糖,再加魚膠片,就整出左真真正正的牛奶布丁啦。  以前跟我過食譜整個布丁的朋友,可轉用呢個呀,味道清新d,需然係全脂奶,但係都無忌廉咁高脂。

約6小樽份量

材料:北海渡牛奶500ml

魚膠片 1 3/4片(每片約5g),通常如果當晚就食,我會用兩片。

砂糖50g 左右(或隨個人口味調教) 

做法:   

.將牛奶、糖加熱,不必沸騰,糖溶了就得, 試味,(唔夠甜可以o係這時加糖)

2.加入事先用冷水浸軟的魚膠片,攪拌至完全溶化。

3.倒進溶器,攤凍,雪至凝固。


Tips:  1)  緊記全過過程要用最細火,不可滾起。
        2) 想再香d可以加50ml淡忌廉,但奶的分量就要減50ml啦。

沒有留言:

發佈留言