2014年4月2日星期三

香煎鱸魚配煙肉磨菇Risotto



 
同事Claudia遊西班牙送我一包Risotto,今日用左嚟整三口子碟頭餐,老公好捧場,添左兩次飯呀!

因為Owen仔未食過Risotto, 怕佢接受吾到有"米骨"(其實我都麻麻地), 所以特別著熟D.  估吾到佢又OK喎. 下次可以再整過喇. 

我一向煮野都係就地取材, 再聲明呢個係絕對吾正宗, 我用左忌廉磨菇湯調味, 旦係絕對方便同好味的做法啊: 



 3人份量: 


Risotto 2杯 (一杯約2碗飯) 
牛油30g,
橄欖油1湯匙
雞湯約700ml
洋蔥1個, 切幼粒
磨菇片1罐(小的)
煙肉3片 , 切粒
忌廉磨菇湯 1/3罐(10oz裝)
碎芝士 (份量隨意)


1)  牛油+橄欖油放鍋中慢火煮溶, 下洋蔥爆香, 下約100ml鷄湯, 再下米炒一會(不斷用木匙攪拌, 已防埝黏底)
2)  當湯被吸收後立即加入100ml, 再重複此步驟至5成熟,
3) 下煙肉碎 +磨菇粒, 繼續重複(2)即至米7成熟
4) 下50g水+忌廉磨菇湯, 再攪拌至收水,米9成熟, 如需要用小許鹽調味便可上碟, 再隨個人喜好灑上芝士碎便完成. 


**全程慢火,   更要不斷用木匙攪拌, 已防黏底, 約共用了30分鐘(我用了LC oval煲)

**湯的份量無定, 只要重複(2)的動作至合適的熟度便可, 我用了約750ml. 


**真正的risotto只有8-9成熟, 要有"米骨"才正宗,  我地麻麻地, 所以特別著熟D, 煮好後蓋上LC蓋焗10分鐘, 咁就剛熟喇. 

 **我襯焗飯的時間煎鱸魚


 鱸魚3條 (請魚檔幫手起成魚柳)



1) 洗淨, 抹乾, 用鹽, 胡椒粉醃20分鐘備用

2)  臨煎前在魚皮上抹一層薄薄的油 

3) 用易潔鑊慢火半煎炸魚片, 先煎魚皮的一面, 用鑊剷輕壓, 以防魚肉內卷. 

4) 魚肉表面(向上的一偭)呈白色, 才輕力反轉另一面,  至魚肉熟透後將魚肉反轉, 皮向下, 轉大火煎至魚肉金黃香脆便完成. 

**煎魚其間不能心急, 只可反兩次 (次序為 - 皮, 肉, 皮), 否則魚會易爛. 


















10 則留言:

  1. 好似餐廳食既咁靚呀! 我無耐性煎魚, 次次都甩皮甩骨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎魚只要有耐性, 吾好反來反去就得㗎喇.

      刪除
  2. 原來要係臨煎前在魚皮上抹一層薄薄的油,唔怪得咁香脆啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢招係跟Gordon Ramsay學的, 佢煎三文魚係咁做架.

      刪除
  3. 煮意大利飯真是需要點耐性!

    回覆刪除
  4. 你好,請問如果唔用忌廉磨菇湯,正常係用乜呢?Thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常係用白酒同忌廉, 不過我一向都係屋企有乜用乜㗎.

      刪除