2016年4月6日星期三

芒果西米露





呢期芒果當造, 老公買左幾隻平靚芒果話叫我整芒果西米露喎。  我建議大家試下用大粒西米做, 佢較一般細粒的煙韌有質感㗎。


材料:
大粒西米150g
水450毫升
冰糖130g(請按自己口味加減)
椰槳 200ml (我用印尼合裝椰槳, 比罐裝濃旭很多 )
芒果肉隨意(打汁及切粒用)



做法:

1) 芒果起肉用攪拌器打成汁,放入雪櫃備用 (可留些切粒用)









2) 水加冰糖煲成糖水,襯熱加椰汁攪勻,試味, 如需要可按自己口味加點糖份, 熄火,徹底攤涼








3)滾水放入西米,轉細火開蓋煲約20-25分鐘 ,熄火,上蓋焗至西米熟, 立即過冷河








4) 其間要換數次水至西米冷卻。   之後浸在冷水中, 放雪櫃2小時2小時, 至西米吸飽水份便可隔去份備用。
(我第一次整無吸飽米,當晚食無問題, 第二日發大無咗小半水, 成煲杰哂,所以吸飽水便放進椰汁中較好 )





5) 把西米加入椰汁內,雪凍便可隨意加入芒果汁/芒果粒和享用。


3 則留言:

  1. 我的至愛呀,原來要吸飽水才放入椰汁,又學多一樣嘢,謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 我第一次整無吸飽,當晚食無問題, 第二日發大無咗小半水, 成煲杰哂。

      刪除