2010年5月2日星期日

心頭愛




好耐無上blog了,因為呢排忙於搬屋o既野,周圍買野揀野兩頭滕,連胃口都細左,不過如果可以順道減肥就唔區o既。    淨係呢張梳化就足足忙左一個星期,兩個星期六前o係DSC見到佢,好鐘意,有唔貴,有貴妃坐,d皮又靚,都係買到$4,000, 就返新屋度位,見o岩就o係對上個星期六去訂,點知去到就話無晒貨,剩翻陳列品,但係白色又比人坐到烏糟晒,平$1000都無買到。 跟住幾日就去勻九展,疏化倉,實惠,IKEA, 總之有疏化買o既地方都去再揀,但係始終都係揀唔到(唔係唔o岩坐,就係太大或太貴)。 

好彩我影左相,跟住上面個牌子o係網上搵到佢,終於比我搵到佢出黎,打上去訂貨,我d普通話又有限,攪左一大論,到簽合同問點比錢先出事,原來因為國內有外匯管制,一定要用國內戶口先可以過數比內地公司,結果周圍問朋友都攪唔到,結果又告吹。 最後決定琴日同老公專登去深圳香蜜湖行一轉,上去訂貨兼比錢。 最後計數連運費雖然比o係DSC買貴好多, 但係同老公商量過大家同意,就卜鎚。 為左心頭愛,唯有o係其他地方度慳d啦。

琴日我地去o既係 香蜜湖 世紀中心 紅星美凱龍全球家居生活廣場,裡面完來真係好大,國內靚o既疏化品牌都有齊(包括而家香港大熱o既滋華士,但係佢d款大高,我坐就吊腳),睇到我地眼都凸,真係好多野睇。  大家如果搬屋,都可以去睇o下架。


沒有留言:

發佈留言