2011年8月8日星期一

心心酥 






 數星期前同事買左謝寧o既蝴蝶嫂返公司,味道唔錯啊,攪到我都好想整,想整蝴蝶酥好耐上星期o係"Fusion"買到現成片裝酥皮,就動手,做發超簡單,但係就好好味, 因為我怕佢地會彈開,所以o係底部用手指捏成一個小尖峰,整出黎竟然變成心型,錯有錯著,我覺得比蝴蝶更靚呀。
一片酥皮可以整到十幾小件心心酥,老公一次過KO晒,佢話好食到停唔到口呀。 佢食極唔肥梗係唔驚喇,我只係食左一件試味,不過有真係唔錯喎。

星期五晚無節目,再整左三個份量,要黎送黎添呀,真係好簡單,你地都試下啦。



做法:

1)現成酥皮一片, 兩面平均灑滿砂糖
2)  由兩邊向內對接,每接約一吋, 再把兩個接疊
3) 切成小件, 每件約1cm, 在底部用手指壓成尖峰,焗完便會成為心形 掃小許牛油,再灑上砂糖
4) 預熱焗爐190 度, 20約分鐘至金黃色便可
**中途當心心定形後,我會取出加多一浸砂糖於餅面上,咁個面就會閃令令,會靚d同甜d呀。



 





沒有留言:

發佈留言