2012年11月15日星期四

露荀雞卷



星期一又係得我同Owen食飯,通常我都會整碟頭,簡單快手。 我食午飯去左吉之島諗住買兩件漢寶扒配意粉,點知無得賣,去到凍肉櫃見到雞扒好靚,就買左兩件,整我之前好想整o既雞卷。  我之前o係出面食午餐食過,不過係卷菠菜做餡,Owen唔鐘意食,我買左大露荀,我諗用佢會易捲d,用埋冰廂裡面d火腿,就成為我自家版本o既雞卷喇。
其實煮野唔係千篇一律,就地取材,只要做出黎o岩自己口味就得喇。 
呢個雞卷好睇又好味,但係一d都唔難,啖啖肉,係另類o既老少平安。

   材料(一人份量)

     1)    雞扒一件,去皮,兩面灑上幼鹽抹勻備用 (至小醃20分鐘)
     2)   雞扒放微波爐保鮮紙上,舖上一片火腿,再放上露荀段(事先拖水至半熟),

     3) 卷實成香腸狀,將保鮮紙兩邊卷實,再封錫紙。

  4)   將雞扒放水中煮10分鐘 (時間按雞扒大小調節)

     5) 離火攤10分鐘待定型後撕去錫紙和保鮮紙,吸乾雞肉上的水份
    
      6)   用平底鑊燒熱油,煎的時候可灑上鹽吸黑椒, 煎香雞卷表面便可切開上碟。

隨意配任何口味的意粉/飯,風味一流呀,Owen大讚呢個晚餐無得頂呀。





沒有留言:

發佈留言