2008年6月5日星期四

Owenmama牛油曲奇 (食譜)







奇怪地之前有網友話跟足我份量整好多次都整唔到呢個效果,我今次特登量得好小心,好準確,有埋圖片,希望各位有興趣的朋友可以成功整到啦。


應承了網友 sandyy 得閒教佢點整車厘哥夫曲奇,今日阿b留係屋企溫書,我終於還到債啦。 我唔識upload video, 只好用圖解啦。 sandyy, 我諗你係新手,所以今次特別詳細,希望幫到你啦。 (呢個份量整到22個曲奇,要整幾多,你就自己跟比例加減啦。)

呢個曲奇係改自網友食譜,配合了左自己的口味,我就叫佢做奧雲媽媽牛油曲奇啦。


材料
牛油 100g  /  糖霜  70g  /  Vanila 香油  數滴 /  鹽  小 許   
高粉  40g   /  低粉   60g /  粟粉  10g  /  蛋汁 10g

 1) 牛油切片於室溫攤軟      至用軟刀輕力可抹開牛油
2)  用機打牛油一會, 加入糖霜打至淡色,再加入Vanila 香油
 3) 加蛋汁打勻,加入已篩的粉類,用膠摑拌勻

入袋唧花, 放入已預熱180度的焗爐焗約10-15分鐘左右 (要耐唔耐睇o下火呀,因曲奇大小不同,焗的時間也不同。),花與花之間預留一點位,因焗的時後曲奇會發大一點(花紋因牛油容化而變淺)。


上次用的唧咀唔見左,今次用左個細小小的,我覺得上次d紋密d靚d,等我快d買翻個先。
阿b同daddy一陣間就食左10塊,都係快d收埋,唔係肥死佢地。




牛油切片於室溫攤軟      至用軟刀輕力可抹開牛油

用機打牛油一會
加入糖霜打至淡色         
 
 
加入Vanila 香油
                                                      

 













沒有留言:

發佈留言