2008年6月8日星期日

Yes!! 亞B 派到第一位!!


擔心左咁耐,今朝亞B終於放榜啦。 琴晚10點已經食定半粒安眠藥,但係今朝5點半醒左,一諗起就訓唔返。  其實我心知佢多數會成功,但都擔憂有意外。

派結果時,阿B同我地分開房,分格一個走廊,老師派結果比佢,家長就聽老師講解如果派得唔好要點做。 但當時真係緊張到一句都聽唔入耳,15分鐘後,小朋友終於黎同我匯地合,知到佢派到第一位中華基金,D眼淚即刻標晒出黎。  

除左多謝慈幼學校教職員(尤其係Ms. Kong & Mr. Chiu)多年來對阿B照顧之外,仲要多謝阿B, 由你出世到而家,你令我每一刻都充滿喜樂同驚喜,雖然有時你會唔聽話,但係每到緊張關頭,你從未令我失忘過!! I lOVE YOU!!  
 
派完位忽然大雷大雨,亞B又有精句:
阿B: 媽咪,雷公發嬲呀
我: 點解呢?
阿B: 佢個仔派唔到好學校囉!
我同老公同時話: 低B!!

阿B係咁架啦,12歲啦,仲係好似BB咁!! 唔知幾時先成熟D呢~

2 則留言: