2023年6月7日星期三

沙薑雞腳



簡單都不行嘅食材同步驟做出美味沙薑雞腳。 同我哋一樣鍾意吮腳趾嘅就快D click食譜link喇!

呢個食譜有個趣事; 舊年有一日同同事去觀塘飲茶; 點心紙上嘅相片咁熟口面; 竟然係我幾年前post的另一張【沙薑雞腳】相!原來佢廣告供應商喺網上下載咗我張相直接用咗😡! 雖然我好多謝佢欣賞我張相; 但也需要專重吓產權;inbox問聲是基本吧!之後我email去同佢講返; 佢哋就道歉同改相。 咁就算數啦😆!


材料:
急凍雞腳 20隻
四季鹽焗雞粉1.5包
幼鹽(按口味)
麻油(隨意)

做法:

-雞腳徹底解凍,出水(冷水下雞腳再加熱)煮約5分鐘















-撈起雞腳即放進冷水中,至雞腳完全冷卻再沖洗備用









-煮滾適量水下鹽焗雞粉膠勻,慢火煮5分鐘後用網隔去調味粉渣 


















-下雞腳,滾起後蓋上蓋慢火燜煮30至45分鐘(視乎喜愛的腍度); 再撇去面層的油份; 試味 (可按自己口味加幼鹽調味)
















**把燜好的雞腳浸在汁中1-2小時可令雞腳更入味; 臨食再加熱便可撈起上碟,加麻油便成















**我對麻油敏感不能用;你們OK的話可加些添香


沒有留言:

發佈留言