2008年4月11日星期五

酥皮蘋果批 (食譜)








話o左要"Tum" o下阿B同伴讀書童(即係我嚕),一定要整樣甜品。 我諗最容易都係酥皮蘋果批啦掛。   我公司每日都有幾十個青蘋果放o係 reception比d  staff 同  guests食,咁琴日放工就拎o左一個,跟住去Apita買o左包酥皮同枝玉桂粉返屋企。 天氣好濕同熱,翻到歸包酥皮都開始軟啦,個包裝上寫住唔好溶雪後開翻雪,咁我返都屋企就立刻將佢一開五,只用o左兩份,(因為老公要返工),其餘3份就即刻放入冰格,希望唔好浪費啦。
一共整o左兩個 (4" x 5"),我同亞B share 一個,另一個就送o左比關太食。

材料好簡單:

牛油小許
青果一個切粒 (臨炒先切,唔係會變色)
提子乾隨意 (可以唔加,但我最鐘意,所以加埋,整之前要用小小水浸軟)
糖   2-3茶匙 (視乎個人口味,可加可減)
玉桂粉隨意
檸檬汁數滴 (本來唔使加,但雪櫃有本個檸檬,就隨手搾幾滴,無就算啦)

做法:
用小許牛油起鑊,炒蘋果粒一會,加入糖炒至糖完全容解
加入玉桂粉炒勻,加入提子乾 (倒去水份)
以上材料上碟,攤涼
預熱焗爐200度
酥皮roll成長方型,2mm 厚
把餡包入酥皮, 邊位塗小許蛋漿,用差壓邊
入爐200度焗約20分鐘,或至金黃色。
耍上糖霜,可伴雲呢拿雪糕伴食,更加美味。

沒有留言:

發佈留言