2009年12月29日星期二

冬至非常任務 (二 / 三) - with Shirley's link






今日終於無街去,可以上blog 了, 佢地就係我o係冬至當日o既第二同第三個任務喇,食完飯9點幾先開工,好彩兩樣野之前整過,11點幾大功告成喇。:   

 40chocolate brownies (我個爐唔夠大,要分兩次做先夠40件),係阿仔order o既,佢23號開X’mas Party,佢指定要我整呢個。 今次用左 Shirley o既食譜,做出黎比上次整的朱古力味更濃郁,同埋今次好小心,無焗到過熟,口感好濕潤,好正。  阿B 仲話好受歡迎。


最後就係為Joyce o既焦糖脆脆天使蛋糕,23號同佢慶生,同事知我要整野比阿BParty,  Joyce 想食天使蛋糕, 同事話去美心買就算,不過反正蛋糕由我去買,加上我覺得買好唔抵,就試o下整埋,最後真係整唔到先去買。

好彩公司放半日,我返到屋o係炆花膠o個時焗定蛋糕底,同埋整定焦糖脆脆,到焗第二盤Brownies就打定忌廉,出晒爐攤凍就開始抿忌廉,好快就攪掂。  

雖然好多工序,但係事前plan好左流程就會好做d喇。  一日內完成三樣任務,真係好有滿足感呀!

沒有留言:

發佈留言