2010年8月20日星期五

New York Cheese


搬屋咁耐以來,個焗爐淨係整過戚風蛋糕同埋scone,   今次係搬屋後第一次用佢整焗芝士餅。  今日為係同事Isa提早慶生,因為好耐無整過蛋糕比同事食,真係唔好意思,琴晚6點就收工趕返屋企整餅。 本來想整天使蛋糕,但係天氣太熱喇,都係整呢個硬o既New York Cheese Cake安全d   

好彩佢地好鐘意呢個蛋糕呀,見到佢地食得咁開心,我就充滿力量啦。
我諗你o地同我都一樣,整出黎o既作品受歡迎就最滿足啦,Right?



****************************************************************
各位朋友,本人已於 Facebook 開了 Fan page, 請登入以下網址 add 我啦。
以後大家除左可以上Yahoo blog,仲可o Facebook同我溝通呀!

沒有留言:

發佈留言