2010年11月29日星期一

18th 週年晚飯 - Omakase @花盃



11月29日係我同老公結婚18週年,佢一早吩咐我安排地方同佢食婚,因為28號係我老媽子生日一家人去左會展Congress食自助餐,前一日先食完咁豐富同咁"漏"o既一餐,所以今年我揀左花盃食魚生+壽司,咁就應該會好d。

今次係食 Omakase (即係無餐單,食乜由師傅發版),師傅會事先問你有乜野唔食,然後佢安排當日最靚o既食材,味道由淡至濃,逐款慢慢奉上,共20多道菜式,樣樣都超好味。同師傅+食客一路傾一路食,好開心呀,食左兩個幾鐘,一d都唔覺長,食度尾段,我已經飽都叫停,但係師傅好帖心,見我飽,但係又為食,就會將兩個份人兩分成一大一小,老公就食大份,咁我就有得食落去啦。 最後我地兩個連甜品都食唔落,飲埋咖啡就埋單。

有好多款魚生我連個名都味聽過,好似針喻,赤綠魚...連銀雪魚都可以做刺身,仲有炸生文魚鱗,同鐵板吞拿魚筋,無錯,係大條吞拿肉同肉中間個條白色筋,整出黎充滿油香,送酒一流呀。種類不能盡錄,件件都咁肥美好味,而家都仲回味緊呀。
呢餐可能係我咁大個女食過最好味o既一餐。 多謝老公!

沒有留言:

發佈留言