2011年7月31日星期日

Bday dinner @ La Parole








琴日係小妹生日,我同老公都鐘意食法國菜,今次揀左o係上環oLa parole

La parole Benji Centre 旗下一間餐廳,除營運開資,全數幫助有語言障礙的小朋友,fine dinning + charity,雙重開心。  而且價錢真係好合理,味dpresentation都唔錯,值得去架。

我地今次係選左 Discover Menu, 即係無特定menu,係由大廚選取當日最新鮮o既食材,造成6道菜式,o岩晒我地呢d為食鬼。  

行左半個人生,真的很感謝上天,給了我幸福家庭,好多親如家人o好朋友和同事,多謝你地的祝福,禮物及安排,我今年過了最快樂的生日。 I love u all!!













沒有留言:

發佈留言