2013年2月27日星期三

迷你鏡面朱古力慕絲杯







上星期日,係元宵佳節,我一班阿姨,舅父同屋企人共17人都黎晒我屋企一齊慶祝。 佢地第一次黎我度,當然要好好招呼佢地啦。   為方便計甜品我整兩樣,簡易的焦糖燉蛋同埋呢個迷你慕絲杯,細細杯,一人一個,簡單又好味。

呢個朱古力慕絲同個鏡面都係跟Tony Wong的食譜,貪佢簡單已整,個慕絲本身十幾分鐘就整好,不過就咁睇落有d寡, 雪完加個鏡面會高貴d,再用忌廉同朱古力裝飾,立刻貴左,hehe.....

當日食食下飯,三姨先話當日係姨丈o既新曆生日,再毫無準備下,唯有用d慕絲杯砌成蛋糕型,再插枝蠟燭,充當生日蛋糕,當我o係廚房拎出黎,佢地都好surprise ah.   姨丈超開心呀。

希望大家同屋企人都有個快樂幸福o既元宵啦。

呢個就o係臨時臨急的"蛋糕"喇,都唔錯掛。   


    





製作流程:

沒有留言:

發佈留言