2010年7月27日星期二

雜錦蠔仔瓜粒泡飯





雜錦蠔仔瓜粒泡飯 -
好耐無上blog, 因為呢排公司分派左多好多工作比我,放工返屋企已經無晒電,加上Yahoo  blog 成日有問題,平時放工想睇o下大家有乜新作都搵唔到,都無乜心機上。  今日終於見佢正常返,等我都"的起心肝再上Blog.

之前Owen去左上海世博遊學團,老公返中更,一個人簡簡單單,整左個冬瓜粒泡飯,用o既都係前一晚煮冬瓜脯多出黎o既材料同冷飯,只係買左D蠔仔同一合清雞湯,好味,簡單又唔浪費
做法同雞湯廣告教o既一樣,全部材料滾10分鐘(蠔仔除外,我先洗淨煮熟,較安全),最後落熟蠔仔同飯,煲滾就食得喇。 最緊要係老公無份食,終於可以放好多好多我至愛o既芫茜喇。
呢個泡飯非常簡單,但係異常咁好味。


********************************************************************


各位朋友,本人已於 Facebook 開了 Fan page, 請登入以下網址 add 我啦。
以後大家除左可以上Yahoo blog,仲可o Facebook同我溝通呀!

沒有留言:

發佈留言