2011年1月12日星期三

鹹蛋蒸肉餅






前日遲放工,去到街市都成7點,無乜選擇,但係又唔想出街食,反正得我同Owen兩個食,就簡單咁蒸個鹹蛋肉餅+個灼菜心。 

用左半肥瘦梅頭肉,用梅頭會滑d,只係落左2湯匙水就夠晒鬆同滑 (我仲叫老細幫我切少d肥肉,咁會健康d),加隻鹹蛋o係面,好快手就開得飯囉。

因為齋落鹹蛋白太鹹,所以我將鹹蛋白半隻+ 雞蛋白半隻混合,再放落肉餅面蒸,效果又真係唔錯喎。你地都可以試下架。





各位朋友,本人已於 Facebook 開了 Fan page, 請登入以下網址 add 我啦。
以後大家除左可以上Yahoo blog,仲可o Facebook同我溝通呀!

沒有留言:

發佈留言