2012年4月10日星期二

雲石紋戚風蛋糕 - 如何劃花 demo video






戚風蛋糕確係人食人愛,口感軟綿綿,又好味。 我上星期一口氣做o左兩個黎招呼親友。 個個食完都問d朱古力花點整,話好靚喎。  其實有d網友都曾經問過我呢個問題,我用文字解答過,咁o岩o個老公得閒,就叫佢幫我拍低佢同大家分享下。 想做出靚靚雲石紋戚風蛋糕並不困難,睇下呢個示範就知點做。 今次我只示範了兩層隔花,如做三層隔花的話,雲石效果更美,朱古力味更濃

紐紋戚風:  普通7吋原味戚風蛋糕食譜,用深碗將兩大湯匙無糖可可粉加適量熱水拌成朱古力糊,把1/4蛋糕麵糊加進,變成朱古力蛋糕麵糊,再跟demo video 做法就得啦。



如何劃花 demo video :  Demo Video






**之前仲有朋友問紐紋芝士蛋糕點劃花,其實方法同呢個大同小異,只要將朱古力部份用匙羹一點點的放再蛋糕漿上,用小刀/竹簽在面層撩出花紋就得(不用撩到底)。

沒有留言:

發佈留言