2012年4月30日星期一

滷水三寶









呢個菜式係上兩個星期大姑奶黎食飯時整o既。 佢同女女最愛吮腳趾 (我老公都係),之前佢黎親我都會整一大煲沙薑雞腳過佢食,今次就轉整滷水雞腳,等佢地無咁悶。 加埋冰格o既鴨舌,再煲多幾隻蛋,就成為滷水三寶喇。


個汁係我老媽子o既老配方。好簡單,只係用老抽,生抽,冰糖同幾粒八角就攪掂(老抽份量較多,個汁要深色d先靚。 我無特別量份量,先開左個汁,之後一路用老抽,生抽同冰糖調至o岩味為止,用完o既汁可以入起放入冰箱再用。

呢味菜本來好簡單,但係三樣食材烹煮o既時間唔同,要分三次整。

-蛋煮熟後要浸1-2日,
-鴨舌出水,過冷河再炆大半個鐘,
-雞腳就要先煮熟,過冷河再炆約兩個鐘至淋(時間按雞腳大小調節)

睇佢地食都 "Lam Lam 脷" 我就最開心喇。


*******************************************


各位朋友,本人已於 Facebook 開了 Fan page, 請登入以下網址比個 LIKE 我啦。
以後大家除左可以上Yahoo blog,仲可o係 Facebook同我溝通呀!

沒有留言:

發佈留言