2013年11月15日星期五

泰好味 - 咖哩魷魚




上次去完蘇梅,o係食店見到廚師整咖哩炒蟹肉,不過急凍蟹肉好難買到,所以我決定用返我自己o既方法,整返我自己版本o既咖哩鮮魷喇, 因為呢個汁,老公食左三大碗飯呀。

食譜:
-魷魚洗淨切花,再切件, 出水,不要過久,剛熟便可,撈起,過冷水, 瀝乾備用
-先爆香洋蔥,再下青椒爆一會,下半包 咖哩粉爆香 (鑊不可太乾,否則會焦,如需要可加小許油),爆至聞到咖哩香味,再下半碗雞湯
-魷魚回鑊唐芹炒一會
 -下調味( 魚露 2湯匙/ 1湯匙 //半罐花奶) 煮至滾起
-轉最小火,最後下2隻漿兜至起蛋花,試味及用魚露和糖最後調味。

**我個人覺得,呢個菜都係要帶小小甜味先有泰菜風味,不過最緊要係o岩你自己,所以試味係好重要架。
**魷魚回鑊後不能炒太耐,過熟唔好食架。






4 則留言:

  1. 我去芭堤雅反而冇呢個餸, 但有咸蛋黃魷魚囉. 依家嗰邊都好港式了.

    回覆刪除
  2. 我以前都好鍾意煮咖喱魚蛋魷魚,真係好好味!

    回覆刪除