2013年11月18日星期一

蝦米上湯浸豆苗

 
 

天氣開始凍,豆苗又當造喇。 琴日經過街市,見賣$24蚊斤,就賣左斤黎食,但當然唔係杯苗,不過我愛有莖的多d,因為平d,高纖d又有咬口d, 個湯加左蝦乾仲好香添架。

用上湯浸,加埋o係曼谷買返黎o既蝦乾,香口又惹味呀。

做法好簡單:

豆苗1斤,雞湯2杯,花雕1湯匙,蒜頭去衣5粒,蝦乾隨意

1)蝦乾先用1/3碗水浸泡10分鐘,撈起,水留用
2)下3湯匙油,慢火煎炸蒜頭至微焦,下蝦乾爆一會
3)下雞湯+蝦乾水煮至大滾,下花雕,再下豆苗煮至熟便可上碟。


13 則留言:

  1. 豆苗好貴啊! 豆胚要過百蚊一斤.

    回覆刪除
  2. 我唔識煮豆苗,原來有分杯苗,豆胚,怪得之我好耐之前煮過一次就唔再煮,可能唔知買咗乜嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但係豆胚得d葉,仲貴好多,我喜歡用呢種多d。

      刪除
  3. 豆苗好食, 但一煮就縮
    買一大堆, 煮出黎得番一小住

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,買就一大袋,煮埋得一碟。

      刪除
  4. Owenmama, 最近好嗎?豆苗我最愛,我要吃多d、多d ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 很好呀,多謝小高!! 我都愛豆苗,不過有時太貴就唔捨得食呀。

      刪除
  5. 妳好捨得食哦!我都唔知 N 年無食豆苗囉,其實我都幾鍾意食,但真係太貴,唔多值!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家24蚊斤就ok,多過30蚊一定唔會買呀。

      刪除
  6. 你家附近街市樣樣都好平呀!我地16元才半斤呢.

    回覆刪除