2016年1月22日星期五

曼谷4天 Hea . 食 . 行

上星期同老公兩個出走曼谷玩咗4日, 食咗好多又平又好味嘅泰菜, 仲買咗好多泰式醬料返嚟。  最可惜因為星期六回港, 係無機會去Sunday Market買碗碟餐具,  今年一定要去多一次先得。

掃咗好多香港無得賣嘅 Blue Elephant 醬料夠哂今年自用同做手信。 因坐廉航無買寄倉行李不能賣液題調味, 唔係一定仲多收穫黎緊會用盡佢地整多D我同屋企人最愛的泰菜。




呢幾日食咗好多美味泰菜, 平, 貴都一樣有水準。  我同老公發覺  同街邊檔不比大餐廳出品差, 但就平好多倍啦。 以下係其中一D, 我遲D會逐樣試煮。






今次住    Grande Center Point Terminal 21呢間酒店無論地點, 設施都好值得推介



早餐算不錯, 應有的都有, 但連吃幾天,最後一天有點厭了。 最大缺點是沒有 free cappuccino,  我以前住的幾間都有㗎。 



去曼谷當然唔小得去按摩啦, 向大家推介呢間按摩店 - Body Tune, 地點在 站 Phrom Phong Exit 3, 步行5分鐘就到, 推油120分鐘收費只係Bhat1,100 (HK$250),  足鐘, 乾淨, 獨立房間, 呢個收費算係同級中最平宜了, 我地去咗2次呀。    (佢有其他分店, 但呢間新店最企理。 )



沒有留言:

發佈留言