2009年7月10日星期五

冬菇蒸滑雞









足足一個星期無上blog 喇,因為呢排公私兩忙。今日終於得閒d喇。
我最鐘意食雞,我老公話我可能前世係比雞啄死架,所以同雞有仇。 其實並唔係,全因係以前我姑媽係雞販,佢好照顧我地,所以我地經常都有鮮雞食,食開有感情嗟。
 
不過自從我附近街市無活雞賣,我都好少整蒸雞,因為蒸雞要新鮮雞先好食,上星期見冰鮮雞檔有黃油雞脾賣,好少見到冰鮮有黃油的,買左四隻,再加3隻翼,蒸左一大碟比屋企人食,個個都話好好食呀,拍得住鮮雞咁話呀。
 
我今次o係蒸之前將一茶匙金華火腿蓉撈埋d雞一齊,所以d雞充滿金華火腿的鹹香味,呢個確係唔錯的新嘗試呀。


沒有留言:

發佈留言