2009年7月30日星期四

Happy Birthday to me!!

今日係小女子生日,我d雀腳琴晚同我預祝,為左答謝佢地請食飯,同安排兩臺台灣牌聚會,我整左個紐約芝士蛋糕答謝佢地。點知去到先至原來阿姍都整左個差唔 多一樣口味的蛋糕, 佢o個個係藍莓味,佢好有heart, 連面頭d籃莓醬都係襯手整架。 真係好多謝佢。 最係決定兩個都切晒。 一次過切兩個蛋糕,都係第一次。





我好鐘意呢幅想呀,呢兩個蛋糕,一個深色,一個淺色,就好似我同老公d膚色一樣呀。 仲有我至愛的144個朋友 (我最愛的麻雀)。
To:  Sum, Ruby, Bonnie, 鼻鼻,Anita, 姍姍, Vicky: 
Thanks for the cake and party last night, I love you all very much and I wish our friendship could last forever!!

沒有留言:

發佈留言