2014年1月11日星期六

簡易烤豬背骨 (肋骨)




星期四老公來太古城同我食午飯,行吉之島時見到豬背骨做特價,好靚仔,有好肉,兩pack共一公斤都係買$55,就買咗兩件返屋企整。
第一次整相當成成,老公同仔仔食到手指要吮埋呀!

今次用最簡單嘅醃料,只係要係焗嘅途中掃幾次糖漿,就可以做出美味又好樣嘅烤背骨。

食譜:
豬背骨兩件(約一公斤)

醃料:
生抽四湯匙,老抽一湯匙,糖兩湯匙,玫瑰露酒兩湯匙

掃料:
3湯匙麥芽糖 +1.5湯匙,隔水座溶成掃料

做法:

-豬背骨隔夜解凍,徹底洗淨,抹乾,在底部的骨興骨之間的膜切紋(防止過分收縮),如有血水,心要按凈。

 -用大盤中放豬背骨,淋上醃底,用手抹勻,確保底面都均勻沾上醃料,最後把多肉的一邊向下,再用保鮮紙封好,最少醃五小時,醃過夜更好。

-焗前兩小時取出回溫,

-焗爐預熱220度,焗盤鋪上錫紙,放上一個小架,將豬軟骨放在上面焗二十分鐘,取出掃一層掃料,再焗二十分鐘,其間最好多掃一,兩次掃料,熟透後再焗骨邊微焦便可出爐。

**時間按骨厚薄自行調節。

-出爐後立即多掃一層掃料,及待豬背骨靜止休息5分鐘,不要即刻分切,  等肉自己吸回肉汁先切開。








7 則留言:

  1. 回覆
    1. 我係買冰鮮的,jusco上星期特價,1kilo先$55咋。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,不過今次連叉燒醬都慳返^^ 我仲用同樣方發焗豬頸肉,呢個燒法配豬好得架。

      刪除
  3. 我通常就咁用現成BBQ汁, 加啲rosemary就算

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公同仔仔都好抗拒香草,所以我好小用呀。

      刪除