2014年1月2日星期四

簡易花膠扒時蔬 (附發花膠方法)







屋企人都愛食花膠,前幾年都會買大隻的花膠炆比佢地食,不過花膠一年貴過一年,十吋大
o既花膠要幾百蚊一隻。  今年買左d五吋長的小花膠,經濟好多,而且發o既時間亦短左好多,一斤裝可以食好多餐呀。

小型花膠-做法見下 :(未發時約5吋長)
 


1) 花膠用清水浸至呈白色(數小時)。 再用薑蔥水+花雕酒細火煮至10分鐘(時間視乎花膠厚薄,)撈起,浸十分鐘冰水,用水浸著放入雪櫃普通格一夜 (老闆教的)。   


 **有D花膠上會黏著些啡色黏物
,要徹底清理或切去。




 



2) 花膠隔水後切件,先用雞湯慢火煮至花膠淋軟(雞湯份量不用太多),倒去雞湯,加入適量即食鮑魚汁(我用了約半枝)再煮滾淋在菜上(可用生菜,豆苗或西蘭花)便可上檯

**鮑汁我用美x盞的,本身都杰杰地,不用埋芡, 
**花膠汁較濃味不要緊,因淋在菜上會出水,汁會稍微變稀。

6 則留言:

  1. 嘩, 好養顏嘅餸 我都好鍾意, 請我食, 可以嗎? Happy New Year!

    回覆刪除
  2. 花膠依家真係好貴呀, 我仲食緊幾年前的存貨, 當日買大大隻一斤都唔駛一千.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家越來越貴,所以越食越細^^

      刪除