2014年1月4日星期六

露筍火腿雞卷


琴晚玩得太夜,今日冇乜精神,諗住買幾件雞扒整日式親子丼就算,見到街市有大露荀賣,就改為整Owen成日都叫我整嘅露荀火腿雞卷。呢個配搭係Owenmama自創嘅,吾油膩又好味,配意粉就最啱了。
賣相好睇又好味,但係一d都唔難整,啖啖肉,係另類o既老少平安。

   材料(一人一件份量)

1)   雞扒一件,去皮,兩面灑上幼鹽抹勻備用 (至小醃20分鐘)
2)   雞扒放微波爐保鮮紙上,舖上一片火腿,再放上露荀段(事先拖水至半         熟)
3)   卷實成香腸狀,將保鮮紙兩邊卷實,再封錫
4)   將雞扒放滾水中煮慢火煮10分鐘 (時間按雞扒大小調節)
5)   離火攤10分鐘待定型後撕去錫紙和保鮮紙,吸乾雞肉上的水份 
6)   用平底鑊燒熱油, 煎香雞卷表面便可切開上碟。

          

























11 則留言:

  1. 原來咁簡單,但出來效果就一d 都唔簡單,勁靚,多謝分享 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難整但好睇又好食,值得試呀。

      刪除
  2. 回覆
    1. 成功嗎,又無相睇呀?

      刪除
    2. 有啊有啊, 我已把它們的記錄出了Post!多謝你讓我增加了食桌的樂趣.

      刪除
  3. 我發覺哩個好難捲得實,整過一次,散曬,請問有冇技巧?

    回覆刪除
  4. 我好鐘意用雞脾肉做餸, 配搭多, 又好味。呢個餸等我試下先~
    THX FOR SHARING

    回覆刪除