2013年12月8日星期日

花雕鹹雞




琴日一家去左筲萁灣王林記食仔製最愛o既撈麵,食完就去行街市買定晚餐食材,經過雞檔見d新鮮雞脾好靚,隻隻黃油,就忍唔住買左幾隻做晚餐。

百物騰貴,一年無去買雞脾,今年每隻加左5蚊,要$22一隻,大隻d仲要$28添。

今次用左四季雞粉,小許鹽同花雕調味,蒸完出黎隻雞脾好滑,鹹鹹地,有酒香,琴日哥哥忽然叫我同Owen上樓上食飯,就帶左d雞上去加料,連哥哥同嫂嫂都話好得呀。

做法:

新鮮雞脾3隻
四季鹽焗雞粉半包
鹽1/2茶匙
花雕酒2湯匙 (後下)

1)雞脾洗淨,用刀將多餘的黃油去掉

(你睇3隻脾都有好多油架)



2) 徹底抹乾,在骨邊"介"兩刀,灑上鹽吸雞粉醃最少3小時


3) 蒸前下花雕2湯匙抹勻, 蒸15分鐘至熟透

4) 離火後待5分鐘便可斬件 (雞汁留用)

5) 上桌前淋上雞汁便好上桌

 


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,去左油蒸完無幾肥,好味架。

      刪除
  2. 見番你真好!我係 Double Iron Legs 呀!

    回覆刪除
  3. 我哋剩係得急凍雞脾賣咋。

    回覆刪除
  4. Owenmama, 早!我們都多去SKW開餐,不過印象中好似未去過王林記,等我找找地址搵日去食下先!
    花雕跟雞真係好夾,我都好鐘意這組合!正 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 王林記就喺安利魚蛋前兩個舖,我覺得佢D撈麵正D呀,仲一樣有最罪惡的鮮油奶多添。
      你去openrice 睇下呀:)

      刪除
  5. 睇見留哂口水,我最鐘意食花鵰雞
    請問如果我用一隻雞的話,
    要落幾多鹽同埋鹽焗雞粉呀?時間又要蒸幾耐?
    唔好意思~我好多問題~謝謝

    回覆刪除