2017年9月18日星期一

德國寶開心廚房的中秋月餅班


多謝德國寶 @德國寶開心廚房 邀請我同Owenbaba一齊出席在樂廚體驗館舉行的中秋月餅班。   今次係用德國寶光波爐嚟焗曲奇皮奶黃月餅;  從未用過光波爐的我覺得係一個好好的體驗, 佢不需預熱, 而且火力足有容易清洗, 操作超簡易, 只要較好時間;溫度同開動三個按鈕就輕鬆開始操作; 非常方便。

今日課堂由安師父教授, 佢示範清晰加上食譜簡單, 我地實習時毫無問題, 我同老公2人一組; 連從未正式下過廚的Owenbaba都可以成功做到皮薄餡靚的月餅, 安師父仲話用光波爐做月餅比用焗爐容易控制火路, 較易成功㗎。

我一向以為做月餅工序多, 原來有好爐具的幫助就不困難;我哋兩個月餅初哥都一剔過合格; 以後的中秋, 我的親友應該會收到我哋親手製作的奶黃月餅了。

等我同大家分享下課堂情況:

穿好圍裙, 奶黃月餅class get, set, go!

























德國寶樂廚體驗館面積很大, 用具齊全, 如果我將來都可以喺度開Owenmama的烹飪班就好喇。
今次我同老公就係用呢個德國寶光波爐做迷你奶黃月餅喇。   佢不用預熱, 火力足同操作簡易, 連我呢個電器白痴都無問題。





















德國寶樂廚體驗館工作人員為我哋準備好用具和食材, 讓我哋可以輕鬆上課。
















呢個就係安師父, 佢正在為我地示範做奶黃餡的步驟。
















到我哋實習喇,  原來只要跟住示範做, 就可以一剔合格 (當然仍有進步空間, 但初做感覺良好呀)


將月餅放在網架上, 再放入德國寶光波爐, 較好時間;溫度同開動三個按鈕就輕鬆開始焗製; 無幾耐熱辣辣的迷你奶黃月餅就完成了。 

我哋當然襯熱試食, 佢餅皮酥脆, 奶黃香甜, 真的好味。   

今日除咗可以帶我哋自製的奶黃月餅, 德國寶開心廚房仲送咗個禮物包比我哋, 內附環保袋, "節慶心意手作食譜"同月餅模, 真係滿載而歸。    好多謝主辦單位送我呢個咁寶貴的光波爐經驗。 



後記:

課堂開始前, 德國寶的高層帶我哋遊覽showroom, 原來除咗廚房內的烹飪用家電, 佢哋仲會幫客人tailor made廚櫃同廚房設計, 啲示範corner超靚,個個都係我dream kitchen;  睇到我心癢癢。  唔講你未必知, 佢哋甚至連衣櫃都做得好靚㗎。







































#德國寶開心廚房
#HappyKitchen 
#光波爐整月餅無得輸
#唔洗預熱好方便
#三重加熱受熱均勻







沒有留言:

發佈留言