2013年9月3日星期二

白汁魚柳菠菜卷




大家好呀,今日係我第一日般家到呢道,同大家打個招呼,以後請多多指教呀。
不過我諗因為Yahoo Blog快將關閉,好多前Yahoo Blogger都會陸續入伙了。

 琴晚老公返晏,得我同仔仔Owen撐檯腳,通常我都會煮碟頭或西餐,一來簡單,二來可以整係新菜式。 仔仔好樂意做我o既白老鼠。

琴日就整左呢個魚柳菠菜卷,呢個菜式簡單又清淡,加d白汁用黎配飯,意粉或薯菜都無問題。
琴日我就揀左配意粉,用d用剩o既菠菜加白汁煮,再炸左d煙肉黎吊味,好配,好好味,仔仔食左兩碟呀。


食譜:
急凍魚柳兩片(選較小,較薄身的)
菠菜12
鹽/胡椒粉小許
-菠菜放已加入1茶匙鹽的滾水中煮10秒,即放入凍水中沖至降溫,再榨乾水份備用
-魚柳解凍 ,吸乾水份,灑上小許鹽,胡椒粉
-把適量菠菜放在魚塊上,再卷成魚卷(要卷得結實點,否則會散)
-再用微波爐保鮮紙包好,兩端如牛奶般糖打圈紐實
-將包好的魚件放再碟上,再蓋上錫紙隔水蒸8分鐘
-趁熱小心微波爐保鮮紙除去,放再白汁上便完成

註:
-菠菜用較多葉的部份,莖部留煮意粉用,不會浪費
除左蒸,也可用煎的方式,但要用牙簽將魚卷定型 (不用包保鮮紙的程序),不過我覺得蒸會清淡點。








3 則留言:

  1. Owenmama你咁快有好野食啦,我都未搞得掂個家,點算.急凍魚柳太多款式唔知揀那款才叫做好吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用譜通龍利柳咋。 超市都有得賣呀。

      ps :點解我去到你到搵唔到add to circle的button?想add你add唔到呀,可以教下我嗎?

      刪除