2013年9月25日星期三

快手吉野牛肉飯


今晚Owen要補習,要做快手晚餐,呢個吉野牛肉飯,材料簡單,吾計煮飯十分鐘就攪掂,自己整仲冇咁多油添。

食譜: 三大碗份量
洋蔥一個切幼絲, 肥牛肉12安士切成小塊,牛丼汁約1/3枝 

做法:
爆香洋至透明,下牛丼汁煮至洋蔥淋軟,下牛肉用筷子弄散牛肉,煮至剛熟便可淋在飯上便完成。

喜歡的話可以好似我咁加隻溫泉蛋,咁就再豐富D啦。

做法:
室溫蛋用六十五度水煮廿七分鐘,撈起浸五分鐘冷水就得啦。


同場仲有再encore 的鹽燒三文骨腩同青菜添。



18 則留言:

  1. 最初以為想講吉野家呀XD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾敢寫全名,吾知會吾會侵權,哈哈

      刪除
  2. Owenmama你整到好超級似吉吉家果d , 哈哈....
    吾計煮飯十分鐘就攪掂,真係快靚正!!!
    請問你ge牛丼汁係邊度買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前在吉之島買過,而家在漁灣街市的摩登凍肉店有得賣呀,一枝廿八蚊,我一家食可用三次呀!

      刪除
  3. owenmama,你好! 牛肉飯真係大人細路都中意,百吃不厭.我煮法同你大同小異,不過我會用(萬字醬油+味淋+水)代替牛丼汁,因為一枝牛丼汁都吾平,而且好快用完,自己溝會比較化算,兼且味道一樣.有一次,我阿媽用miso代替左醬油,效果意想不到好味,你不妨一試.

    回覆刪除
  4. 我喜歡食吉野家飯啦, 這個好食啊. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都鐘意,不過出去食好肥膩,d汁多數係油,自己煮少油好多,d牛肉都靚d呀。

      刪除
  5. Owenmama, 我都整過,自己整冇吉吉家咁乾,個汁仲濃郁好多! 你多隻溫泉蛋,仲好味啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實出去食好肥膩,d汁多數係油,自己煮少油好多,d牛肉都靚d呀。

      刪除
  6. Owenmama快手的晚餐好惹味喎,吸引吸引,等我又試下先,多謝你好介紹

    回覆刪除