2013年9月11日星期三

2013 曼谷暑假遊 - 食食食



今我地每年都最少去一次泰國,因為無論你去泰國邊一度,樣樣食物都好好食,價錢又合理,o岩晒我地三個為食鬼。今次去曼谷,除左o係酒店係咁食,仲食左好多野,等我同大家介紹一d啦。


Erawan Tea Room - Erawan Grand Hyatt Hotel Bangkok
-任叫任食泰菜,由鮮打果汁,主菜到甜品都係任點。 每碟都係用5吋小碟上,咁就可以食好多款都唔會太飽啦。  賣相精緻,好味。
-
連稅約HK$220一位,好超值呀。
-
果汁係鮮打,無添加,所以每杯都好濃厚,我地最愛芒果同揶汁。
-
樣樣對版,為一蝦唔係我地食開的鮮蝦,佢地係啤左水的。



























甜品有好多選擇,但太飽了,只選了兩個,good!








 
























光海鮮 - 就因為日日都在Lounge "hea" cocktail,到夜晚930都唔肚餓,本來去食法國菜都取消左 (因為1030就關門)  消夜就行左去光海鮮,佢就
o
Pullman 對面馬路向前行 (BTS Victory Monument),數分鐘就到,炒左個雜菜,咖哩蟹 + 明爐盲曹,加買飯都係三百幾蚊港紙。  呢間係港客人氣店,食物不比建興差。好味又抵食。

 

**咖哩蟹小份 bhat 400,大的bhat 1500,建議好似我地咁,叫兩個小份,就會抵好多。
**
盲曹好得,香港通常用烏頭,用盲曹超猾呀, 超大條,都係8十幾蚊咋。   可叫小辣,正常的辣到爆呀。


 

掃街 @Victory Monument station - 輕便午餐,全部都係酒店出面條街掃的,平靚正,個雞飯只係8蚊咋,好味。仲有外賣牛腩粉,今次開心發現,超級好味,要推介。
**
留意區地外賣不送餐具,要食外賣就要舉7仔買筷子同膠杯,唔係就唔知點損喇。

 





 
Ma-Toom Egg Boat Noodle - 呢間就係超正的boat noodle,就在光海鮮前幾個舖。 當日按完摩經過,見到門面乾淨就試下買個外賣比仔仔食。
我要左個牛腩+牛丸金邊粉 (牛湯底),一食就上癮,個湯超濃牛味同香料味,牛丸彈牙,d腩係半肥瘦,超得。
第二日一個人再去encore,今次要左冬蔭牛麵,個湯一樣咁掂,唔太辣,酸道適中,不過我喜歡牛湯配金邊粉多D


 












Siam Paragon Foodcourt - 最後一日去左siam買手信就係Foodcourt 食,裝修過, counter小左,亦加左價,不過水準ok
 

最後就係我地全家至愛的Swensens 雪糕(好多分店架),呢個 Earth Quake 只係85蚊港幣,有8大個自選雪糕球,我地每次去都最少食兩三次。 但係今次因為晚晚太夜食飯,食完佢都收舖了,只係最後臨上機先食到咋。



12 則留言:

  1. 回覆
    1. Owenmama我同意,可能我老眼昏花,咁細睇得好辛苦.多謝你.

      刪除
  2. 我有好多朋友去玩,真的好多美食好吸引,但現在指水高泰幣都貴了不少.但點都抵玩,開心一家人的享受天

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家回落到對4,平返好多了,好抵玩呀!

      刪除
  3. 似乎你食左好多野WOR!!!正!!!

    回覆刪除
  4. OWENMAMA~~~ HELLO!~~~~~~~喺到搵返你~!

    回覆刪除
  5. 去旅行又玩又食真係爽YY 呀!

    回覆刪除
  6. 去曼谷真係日日都食唔停,唔會有肚餓嘅感覺!
    我最鍾意的芒果糯米飯呀!

    回覆刪除
  7. 我都係,不過今次只食左一次咋

    回覆刪除
  8. 好多好多美食!小高最愛遊曼谷 ~ 好想立即GO GO GO ~

    回覆刪除