2013年10月18日星期五

鬆脆牛油曲奇












呢個曲奇做過好幾次,好好味同唔難整架。

口感 - 好鬆脆,唔硬o既,一咬落去又d散散地,充滿牛油香,好對版架。

琴晚去食完飯,焗好叫老公試啦,佢話仲好飽,好勉強咁咬o左半塊,點知之後唔夠一陣就食o左5塊喇,佢話好好味停唔到口。 前兩年o既新年,我仲整左幾盤要黎送禮, 好過買呀。

呢個係我試左幾個唔同食譜,然後改善而成o既,有時間試o下啦。

材料
牛油              100g              糖霜               70g
                   小許                     
高粉               40g.              低粉               60g
粟粉               10g.              蛋汁                10g

1. 牛油室溫放軟,加鹽,糖打至發白
2.
然後加入蛋汁(不要打大久)

3. 加入篩過紛類加入牛油糊內伴勻
4. 放入唧袋並唧出曲奇
5  放入預熱了的焗爐焗180度焗10-15min (見微啡為止)


*唧花都幾費力、建議用中型花咀,再分兩次唧,咁就吾會咁易爆唧袋。


 唧花後:                                                














烤焗中,花花會有小小下沉,但都ok架:

10 則留言:

  1. 散散地充滿牛油香味<﹣﹣最LIKE喱款曲奇~

    回覆刪除
  2. 呢排我都鐘意整曲奇!傳來陣陣牛油香 ~ ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 今日再整左,而家食緊,真係好脆呀!

      刪除
  4. 呢個我整過好多次都唔成功,唧極都唧唔出,連個唧袋都爆埋,後尾發現原來我跟嗰個食譜無蛋液,怪唔之得個麵糊咁硬身啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱會易唧D,不過都要等麵糊rest一陣先唧。

      刪除