2013年10月24日星期四

蕃茄炒蛋 (附食譜)






蕃茄炒蛋,好開胃,顏色又鮮艷,好滑滑,非常符合我呢餐o既要求。老公同 阿B見到流晒口水。
你個係我自家食譜,嚴格o黎講係蕃茄汁撈蛋 (睇o下就知點解), 我無睇過阿蘇係點整,不過相

信呢個會簡單d :

材料: 蕃茄 2 (大)    水   2湯匙        茄汁  1/3枝    糖  1.5-2湯匙 (視個人口味加減)
              大蛋  6隻

我先會整左個汁先 ,好簡單:

蕃茄兩個,一開6,再將裏面jelly狀種子同肉分開,落鑊炒至半熟 (d jelly會溶晒),再落茄肉兜炒,1/3枝茄汁,1.5糖調味,兜勻,試味 待稍為收杰,酸甜o岩自己就得啦。

6隻蛋加小小鹽打勻,易潔鑊下4湯匙油燒熱,下蛋轉中火,慢慢從外至內推,勿大力炒,推至蛋9成熟,再將茄汁加入輕輕兜勻便可啦。(蛋太孰唔滑)

**有人會o係蛋到加生粉水或油,話會滑d,但係我覺得呢個菜唔需要,煮多幾次,掌握到炒蛋技巧就無問題啦。

**蛋同蕃茄係分開整最後先合成埋一齊,一齊係鑊o既時間唔多,所以嚴格只可以叫:"蕃茄撈蛋"  哈哈!!!!!

沒有留言:

發佈留言