2013年10月24日星期四

自家製叉燒 (附自家食譜)






唔講唔知,我爺爺係賣燒臘的,不過,細細個,我地住o係鴨脷洲,係一條好細好古舊魚村,就成日見都佢係佢屋外面o既古法炭燒爐燒鴨同叉燒,放學見到佢架流 動販車,就會行埋去,爺爺就會切一舊叉燒頭比我食 (記住,係叉燒頭,雖然係下欄o野,但係我一d都唔介意,就係鐘意佢朕焦燶香味)。  佢過左身20幾年,一定估唔道而家佢個孫女都識整叉燒嗟。

雖然唔係古法炭燒,不過味道一d都唔失禮架,d朋友大讚好味,仲幫我勾起好多小時回憶,真係別有 滋味呀。



食譜 (自創簡易食譜)

半肥瘦梅頭肉兩大件 (回家切成叉燒條狀,要將厚的地方加刀薄,太厚的叉燒唔會好味)

調味: 生抽 + 糖 / 梅瑰露 / 叉燒醬

掃料:蜜芽糖+水 (只加小許水,坐水攪勻成漿,會易掃d)) 或蜜糖

1) 豬肉洗淨,抹乾,用生抽+糖醃+梅瑰露酒醃兩小時 (醃料要較甜,生抽不用太多,否則會太鹹)
    *目的係令肉有味,唔會淡貿貿

2) 加入叉燒醬醃兩小時

3) 焗爐預熱230度,把肉放進焗10分鐘,取出,掃叉燒醬(要均勻),再焗5分鐘,再掃一次醬,再焗5分鐘

4) 取出,將叉燒轉放再焗架上,下面放盤 (盛肉汁),掃上一朕蜜芽糖水,再入爐焗至焦香便可上碟。

   *用蜜芽糖水會濃d,我爺爺都係用蜜芽糖架,不過如果無,用蜜糖都唔區。
   *個別爐溫同叉燒厚薄都會影響焗o既時間,最緊要睇火呀。



沒有留言:

發佈留言