2013年10月6日星期日

自家Sawadee泰菜

是日Sawadee全泰餐,自家手打蝦餅兩食(月亮蝦餅+傳統),青咖哩雞,鹹魚蓉炒芥蘭,過足癮呀,YO^^

今朝一早打定蝦膠,攪完有D手軟,整多幾次拜拜肉都收埋呀^^ 


8 則留言:

  1. 嘩,好掂呀! 泰好味啦~~
    我昨晚都整左個泰式蝦煲…… ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去睇左喇,呢個蝦煲都好吸引呀,但我屋企人唔喜歡冬蔭味,做蝦煲我會用魚露同蠔油咋。 無你o個個咁惹味。

      刪除
  2. 唔好意思, 我黎問問題㗎 :P
    我個Google+ 話我唔用真名要停權, 想問吓你點樣先可以Keep住用網名㗎呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要脫離google+先得架,之前都係雀后教我,你去睇下點做啦:

      http://kitva95.blogspot.hk/2013/09/google.html

      刪除
    2. 我個Blog用網名似乎誤打誤撞都OK左, 但 Google+ 嗰邊唔掂喎, 因為我見你個Google+ 用戶名似乎都唔係真名, 所以想問吓係咪有計囉, 我最多都只可以揀 " 真名 (網名)" 咁樣咋, 但我想直接用 網名 啊 T^T 所以你見我無啦啦又開多左個Google+專頁囉, 嗰個佢先畀我用網名, 但好似又唔同普通嗰邊喎, 因為普通嗰邊佢而家停左我權逼我改名啊 :(

      刪除
    3. 因為我開gmail account時都係用Owenmama730, 所以見都到呢個名,但係我blogger名係Owenmama's Kitchen, 所以其實兩個名係有唔同架。

      刪除