2013年10月28日星期一

7喜提子鬆餅



今日傢俬店甩底, 突然改聽日先送貨。 o係屋企好無聊,想整蛋糕,執屋但係連個磅都掉埋,諗起之前睇過blogger T&P 示範o既 Lemonade Scones 只需用量杯,材料超簡單(汽水-我用7喜,自發粉同忌廉),就試o下做,果然容易,好似樣呀,搽果Jam襯熱食確係唔錯。
  

佢仲令我諗返起o係我讀中學時最鐘意o既肯德基牛油焗鬆餅,不過無得賣好多年喇。

(今次做左半份,我驚太淡口,o係自發粉內加入1/2 茶匙鹽同2茶匙糖調味,再加入浸軟左o既提子乾,好好味)。

不過記得要焗得熟透,唔係會有"生麵粉"味架。 


我o係Youtube 搵到個Demo Video (click here)

有 示範Video, 想失敗都幾難呀! 真係無得頂!

*****************************************************************



各位朋友,本人已於 Facebook 開了 Fan page, 請登入以下網址 add 我啦。
以後大家除左可以上Yahoo blog,仲可o係 Facebook同我溝通呀!

17 則留言:

  1. 最近借書見到有教整鬆餅已經好想整呀,而加有片更清楚太好了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔難整,材料又簡單。不過記得要加d鹽同糖,唔係口味會寡 (我自己覺得)

      刪除
  2. 咁真係要試下啦,我好鐘意食scones.

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得要加d鹽同糖,唔係口味會寡 (我自己覺得)。

      刪除
  3. 我都試整過,但徹底失敗,完全埋唔到欄,見好多 blogger 都話整唔道,後尾 P 姐話原來一定要用「白翼」先可以整到!但之後無再試 lu,因為個味道唔太啱胃口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 白翼係乜啊,我未聽過呀。 但係呢個一次成功,你睇下個demo呀 ^^

      刪除
    2. 我已經睇咗 P 姐呢個 video 好耐㗎喇,查實係因為好多網友都失敗, P 姐先至拍呢條片掟上網教大家點整,同埋話要用「white wings 白翼麵粉」先整到,我估可能係因為寫呢個食譜嘅人同 P 姐一樣係澳洲人,所以個食譜係依據「白翼」粉個吸濕度嚟寫出材料份量比例。

      刪除
    3. 我係用百街買o既 all purpose flour, 無問題喎,第一次整就左。

      刪除
    4. 咁係咩牌子呢?係咪都係澳洲貨?

      刪除
    5. 我無留意排子,但係all purpose flour佢得一種,係紙袋包裝的。 我一拆就會轉入樽,下次去百佳睇下話你知。

      刪除
    6. 我係用開"Gold Medal" All purpose flour ah.

      刪除
    7. 我以前都用呢隻牌子呀!可能要用中筋粉先整到。

      刪除
  4. 白翼即是White Wings牌麵粉. 我都整過2次呢個lemonade scone, 又係覺得唔啱胃口. 第一次整覺得太淡了. 第二次加左鹽同糖都係覺得唔夠味, 我諗係欠決牛油香呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係呢個係配果醬食,亦不而太濃味,我加左糖同鹽就ok了。 如果加多d牛油,可能會濕呀。

      刪除
    2. By the way, 我係用普通粉咋。

      刪除
    3. 原來 多啦V夢 係我肚裡面條蟲喎,哈哈哈哈…………

      刪除