2013年10月24日星期四

吮腳指 - 沙薑雞腳 (附食譜)










呢味餸唔係個個都鐘意食(包括本人,雖然好味,因為好多脂肪,怕肥!),因為個樣都有d嚇人,但係愛佢o既人,見到佢就流晒口水喇。不過無奈老公同佢家姐都係吮腳指一族,去大姑奶屋企食飯,又唔知買乜上去,就整佢兩個o既至愛,點知連佢o既印傭姐姐都話好食,一陣間就掃晒成盒啦。仲要我教佢整添

 
其實做法簡單到不得了,我並唔係用沙薑粉,係自創用鹽焗雞紛整,咁就乜野都唔駛再加啦,係懶人o既做法,不過味到同係舖頭食到o既一模一樣架:
 
材料:
急凍雞腳 (我買左20隻)
四季鹽焗雞粉(3-4包)


做法:
-雞腳徹底解凍,煲滾水,下雞腳,水要足夠蓋過所有雞腳
-蓋上煲蓋,煲約5分鐘,同時準備一盤冰水
-撈起雞腳,即放進冰水中,至雞腳完全冷卻,倒去冰水備用
-鹽焗雞粉用水開好(先開3包),煲另一煲水,水要足夠蓋過所有雞腳,水滾後下粉液,試味(如不夠味就多下一點鹽焗雞粉), 因人人口味不同,可按自己口味加減。
-下雞腳,轉中火炆約45分鐘 (可撈起一隻測試夠不夠"林",鐘意"林'd開再炆多一會),再熄火,揭起小小煲蓋,浸起碼一小時 ,可令雞腳更入味
-臨食再加熱,撇油(會標好多油架),撈起上碟,加麻油便可

**剩下的汁可用密封容器盛好,放進雪櫃,留一至兩星期再用。

4 則留言:

  1. 我都好鍾意食雞腳架, 不過老公掂都唔掂
    呢味我幾年前都整過, 但甩皮甩骨又黑忟忟...

    回覆刪除
    回覆
    1. 出完水過冷河,唔炆過耐都可以避免爛架。

      刪除
  2. 我都係用呢個方法整雞翼當沙薑雞翼咁食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼我無咁整果,反而會用呢個粉醃完就用焗爐焗,貪佢香口d。

      刪除